Wat voor nut heeft Beslisvis.nl?

Leuk dat je daar vragen kunt stellen en andermans vragen kunt zien, maar die 'ja' en 'nee' knoppen dienen nergens voor. Linken allebei gewoon naar de homepage.

Gaat het de eigenaar hier enkel om die advertenties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Het beste antwoord

Lijkt me duidelijk: http://beslisvis.nl/gaat-het-de-makers-van-deze-site-alleen-om-de-advertenties/

Ja dus :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag: "Gaat het de makers van deze site alleen om de advertenties?"

Antwoord:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O gaat het erom aan welke kant die vis zwemt? =P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yess, soortgelijk als Octopus Paul ten tijde van het WK voetbal...

Andere antwoorden (3)

De vraag stellen is 'm beantwoorden. Ja, het gaat om de adds en de kliks die je daar op geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het idee achter de site is dat er een vis is, die de vraag beantwoordt. Als je je vraag hebt gesteld wordt er een plaatje van een vissenkom getoond. Als de vis boven zwemt is het antwoord Ja (pijl omhoog) en als de vis beneden zwemt, is het antwoord Nee.
Ik neem aan dat de plaatjes live gegenereerd worden, dus dat er daadwerkelijk een vis rondzwemt op het moment dat de vraag gesteld is.
Toch wel een grappig idee, en dat lijkt me ook direct het nut van de site: hij is grappig. Een andere functie zal zijn dat de site bezoekers trekt, bezoekers klikken op de links onderin en de eigen naar verdient mogelijk wat geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dit gewoon live beeld toch? als de vis er boven zwemt is het ja en wanneer hij er beneden zwemt is het nee.