Hoeveel mensen zitten op goeievraag.nl en hoeveel zijn er nu online?

Kan je dat ergens zien op de site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoeveel mensen er nu online zijn op goeievraag.nl
Dat is nergens te zien, tenminste niet een lijst.
Dit kan je zelf concluderen uit de antwoorden en vragen het afgelopen uur.
Die mensen zijn op dat moment online.

Volgens de puntenranglijst (zie bron)
Heeft goeievraag 20861 leden/accounts
Vele van de mensen hebben deze site jaren terug bezocht of zijn al lang niet meer actief op deze site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas kun je dat niet zien op de site.

Ik denk dat dit komt omdat de site bedoelt is als een soort database met kennis in plaats van als een forum.
De onderlinge contacten doen er, botweg gezegd, officieel niet toe.